Glad sommar!

Dagen innan midsommarafton bjöd jag på tårta på jobbet. Jag är dock lite missnöjd med den. Allt jäklades med mig den kvällen jag gjorde tårtan. Allt från tårtbotten till dekorationer. När jag la sista handen vid tårtan var klockan 23.45. Så ögonen var trötta, det är väl därför blomsterdekorationerna inte ligger riktigt som det var tänkt. Det ser lite snett och vint ut, den är lite bucklig och textningen blev inte så perfekt... Men mina kollegor verkade uppskatta den.

Undra om någon kan gissa vilket företag det är... :)



Består av rulltårtebottnar, fylld med jordgubbsmousse och citronfromage. Spacklad med mjuk smörkräm. Täcke och dekorationer är i sugarpaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0