Nu är jag tillbaka

Hej på er,

nu har det varit extremt dåligt på bloggfronten. Senaste inlägget var den 3/6 - 2012!! Det är ju över två år sedan! Chockerande!
Men det har hänt en hel del på den tiden. Ett par veckor efter sista inlägget fick vi reda på att jag var gravid. Alltså har en hel graviditet passerat, och nu är vår lilla flicka snart 16 månader..
Men, jag har absolut inte slutat med tårtbaket, det blev bara bloggandet som fick stryka på foten ett tag.

Nu tänkte jag som följande - jag kommer att lägga upp bilder på de tårtor jag gjort. Och jag ska försöka lägga dem i någorlunda rätt ordning.
Däremot kan jag inte skriva något om innehållet, för det är ingenting jag kommer ihåg. Visserligen har jag bra minne, men inte sååå bra :D

Håll till godo, så lovar jag att bättra på mig med bloggandet framöver :)

Kram
Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0